Kasdienė rutina – didžiuliai rezultatai

Kodėl sunku būti nuosekliam ?

Šių laikų žmogus yra pripratęs gauti greitus rezultatus, todėl jam yra sunku būti nuosekliu ir turėti kasdienę rutiną, kuri leistu jam tobulėti ir siekti užsibrėžtų tikslų. Taip yra todėl, nes esame išvarginti medijos, šiuolaikinių technologijų pagalba. Mes pamaloniname savo smegenis dopamino dėka, įsiurbdami įvairiausią informaciją, kuri dažniausiai nėra informatyvi, ar naudinga. Antra priežastis – Esame pratę gauti čia ir dabar. Greito maisto restoranai, greitas prekių siuntimas, greiti kompiuteriai ir t.t.. Mums yra sunku daryti naudingus dalykus kurių rezultatai pasimato tik praėjus ilgesniam laikotarpiui. Trumpai tariant, dirbti be pastebimų darbo rezultatų, kuomet nuoseklus bei kasdieninis darbas, kuris veda svajonių link sukelia diskomfortą. Dėl šių priežasčių, mes nuvertiname savo gebėjimus, ką galime nuveikti per savaitę, mėnesį ar metus.

Maži kasdieniai žingsneliai – Didžiuliai rezultatai

Nuoseklumas ir kasdiene rutina

Maži kasdieniai žingsneliai, tokie kaip, kiekvieną dieną skirti po 30 minučių laiko skaitymui gali pakeisti Jūsų gyvenimą. Įtraukus skaitymą į savo rutiną, pradžioje gali kilti begalės dvejonių ir minčių nustoti tai daryti, nes nematysite tiesioginės skaitymo naudos ar įtakos savo gyvenime. Tikrieji skaitymo rezultatai matomi kiekvienam žmogui asmeniškai, vieniems tai gali pasimatyti po kelių mėnesių, o kitiems po metų ar dviejų.

Skaitymo privalumai ir kodėl verta tai daryti:

  • Praturtinsite savo žodyną ir gebėsite nuosekliai dėstyti savo mintis.
  • Pagerinsite gebėjimą sutelkti dėmesį ir koncentruotis.
  • Skaitant knygas susijusias su Jūsų profesija ar specialybe, sukaupsite daug naujos naudingos informacijos savo srityje, kuri gali padėti darbo paieškose ar kylant karjeros laiptas.
  • Padeda išlikti budriems.
  • Sumažina stresą.
  • Skaitymas mažina tikimybę susirgti Alzheimerio liga vyresniame amžiuje. Taip pat kovoja su kitomis ligomis, kurios susijusios su amžiumi.

Svarbu, įtraukti į savo rutiną sveikas ar naudingas veiklas, o dar svarbiau pašalinti žalingas veiklas rutinoje. Žalingos veiklos kurių reikėtų atsisakyti, kasdienis alkoholio ar nikotino vartojimas. Viena ar dvi skardinės kasdieną išgerto alaus, neparodo jokių negatyvių požymių iškarto, tačiau šio žalingo įpročio šalutiniai poveikiai gali išryškėti po ilgesnio laiko. Kiekvienas žalingas įprotis kenkia ne tik Jūsų fizinei, bet ir psichinei sveikatai.

Kaip elgtis, jog gauti maksimumą iš dienos ?

Pirmąsias savaites ar mėnesius, įtraukus naują veiklą į savo gyvenimą, gali būti sunku jos laikytis, tačiau tai yra normalu. Nebūkite perfekcionistai, jei praleidote vieną ar kitą veiklą, kurią turėjote atlikti, nenuleiskite rankų, nekeiskite savo esamos rutinos. Jei Jums pasisekė pasiekti savo nustatytą tikslą tik 51% (beveik puse rutinos veiklų neatlikote), stenkitės savo tikslo siekimą pagerinti kasdien, galbūt kitą dieną jums pavyks atlikti veiklas 60%. Svarbu, jog nepavykus nenuleistumėte rankų ir kitą dieną stengtumėtės būti produktyvesniu, siekiant užsibrėžto tikslo.

rutinos privalumai ir nauda

Limituokite savo pasirinkimų kiekį dienoje

Sėkmingų žmonių rutina ir sprendimų kiekis

Sprendimų nuovargis (Angl. Decision fatigue). Moksliškai įrodyta, kad suaugęs, vidutinis žmogus per dieną padaro apytikriai 30.000 sprendimų. Galbūt Jūs to ir nepastebite, tačiau kiekvienas sprendimas mus psichiškai vargina. Visam pasauliui žinomi kaip darbštūs ir nuoseklūs žmonės yra Markas Zuckerbergas, Barackas Obama, Stevas Jobsas. Kaip manote ką jie turi bendro? Visi šie trys ir daugelis kitų populiarių, bei sėkmingų pasaulio žmonių limituoją kasdienį pasirinkimų kiekį savo rutinoje. Jie tai daro turėdami efektyvią ir subalansuotą rutiną pagal jų poreikius. Šie žmonės sumažina nesvarbių sprendimų kiekį atsisakydami tokių sprendimų kaip – ką vilkėti šiandien, kadangi jų darbiniai rūbai kiekvieną dieną tokie patys. Vienas didžiausių nuovargio nuo nereikšmingų sprendimų priėmimo šalutinis poveikis yra, dienai einant į pabaigą nesugebėjimas priimti sprendimų paremtų logika. Tai yra viena svarbiausių priežasčių, kodėl šie sėkmingi, visam pasauliui žinomi žmonės taip stengiasi limituoti kasdienių sprendimų kiekį dienoje.

Spręskite asmenines problemas

Problemos savaime niekada neišnyksta, o būna pakeičiamos kitomis problemomis. Pavyzdžiui, turite problemą su sveikata ir fiziniu aktyvumu. Šiai problemai išspręsti Jūs įsigijote sporto salės abonementą, šaunu, tačiau vien tai neišspręs šios problemos. Nuo šiol Jūs turėsite atsikelti ankščiau, jog nueitumėte į sporto salę prieš darbą, taip pat ten turėsite intensyviai sportuoti valandą laiko, o po treniruotės turėsite nueiti į dušą, kad galėtumėte apsivilkti švarius drabužius ir nesmirdėti darbe. Svarbiausias problemų sprendimo aspektas yra pakeisti dabartines problemas į geresnes ar mažesnes problemas, pritaikant jas pagal Jūsų naują gyvenseną ar rutiną.

Padarykite eksperimentą. Pradėkite spręsti reikiamas problemas nuo dabar, vienerius metus, praėjus šiam laikotarpiui palyginkite kaip pasikeitė Jūsų gyvenimas. Darant eksperimentą, svarbu, jog būtumėte nuoseklūs ir spręstumėte problemas kiekvieną dieną ar kuo dažniau. Antras, taip pat svarbus aspektas yra spręsti reikiamas problemas, nes ne visos problemos yra vertos Jūsų laiko ir pastangų. Tam, kad išsiaiškintumėte ar problema yra verta Jūsų laiko, atitolkite nuo jos. Įsivaizduokite save ateityje (penkeri metai ar daugiau) ir pažvelkite į tą pačią problema iš šio laikotarpio. Ar problema vis dar yra verta Jūsų laiko ir pastangų? Jei Jūsų atsakymas taip, tada veikiausiai Jūs turite skirti laiko jos sprendimui.

Dažnai pasitaikanti problema yra asmeniniai finansai. Šią problema galite išspręsti apsilankę čia.

Kodėl sunku būti nuosekliam?

Dėka šiuolaikinių technoogijų, sunku būti nuosekliam todėl, nes esame pratę gauti čia ir dabar. Buvimas nuosekliu yra pakartotinas veiksmų vykdymas vardan užsibrėžto tikslo. Kadangi, esame pratę gauti čia ir dabar, mus apima neigiamos mintys, nes nuoseklus darbas sukelia mums diskomfortą, negaunant tiesioginių rezultatų.

Kaip disciplina ir nuoseklumas pakeis mano gyvenimą?

Laiko skyrimas tam kas yra Jums svarbu ir naudinga padės išsiskirti iš kitų žmonių. Net ir 30 minučių skyrimas knygos skaitymui per dieną, gali pakeisti ir pagerinti Jūsų gyvenimą po kelerių metų. Jūs nematysite rezultatų iš karto, tačiau po kelerių metų šios permainos bus akivaizdžios.

Kaip gauti maksimumą iš dienos?

– Limituokite pasirinkimų skaičių dienoje (venkite nesvarbių pasirinkimų)
– Spręskite reikiamas problemas

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error

Naudinga informacija? Pasidalinkite

Facebook31
LinkedIn15
Share